Carpe diem

Alla snackar ju nuförtiden om att man ska leva i nuet och hålla på och så. Så jag har också börjat tänka i de banorna nu. Här kommer en lista på saker jag ska göra innan jag dör.

*Slicka ur en majonäsburk på mindre än 7 minuter
*Driva en marijanafarm
*Köpa en röd bild
*Köpa en senapsgul bild
*Sälja bilarna
*Köpa en genomskinlig bil
*Dricka juice i tre veckor, bara juice
*Lura Amanda att jag är luspank och kan inte betala våran resa till Maldiverna, så att hon är tvungen att bjussa (love you bitch)
*Odla världens längsta mustasch och hamna i Guinnes rekordbok.

Aa det var typ det, önska mig lycka till!

XOXO

Kommentarer
Postat av: agnes parbratt

i'm lövin it! riktigt inspirerande också, keep up the good work. du kommer att gå långt med din drivkraft. med vänliga hälsningar.



...hahahahahahahahahaahahahahahahahahhahaahhahahahahaahhahahahahhaahhahahahahahahhahahahaha okej, det är pluggångesten som tar ut sin rätt nu...



HEJSVEJS

2011-05-30 @ 19:23:37
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Lycka till! ;)

2011-05-30 @ 20:01:53
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: AMM

HAHAHHHAHHAHAHAHHA love u toooo pulllan

2011-05-31 @ 02:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0