Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt

Kära läsare.
Jag har idag avstått från att dela med mig mitt otroligt intressanta liv eftersom jag inte.. ää ..orkat. Amanda/ornitologen fastnade igår i ett träd och har just därför inte rapporterat dagens händelser. Hon har även drabbats av något syndrom som gör att hon inbillar sig vara en fågel själv.. hmm.. but now I'm BACK!

Mitt uppdrag igår gick över förväntan. Om man bortser från att jag snubblade på en ett bananskal och slog huvudet i backen, tappade två tänder, samtidigt som mina maskeringsglasögon gick sönder när jag skulle gå in på ICA. Bortsett från det, enligt planerna.

Nu ska jag riva ost och äta det ur ett glas.



Wannabe...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0