Veckans funderare

Är "våra" föräldrar egentligen dumma i huvudet? Jag tror det i alla fall, eller så spelar de dumma.

Helgerna vi oskydliga tonåringar ska "ut" eller iväg på någon fest så kommer ju lögnerna.
"NÄÄÄ men jag ska sova hos en kompis."
"Jaha", säger mamma dårå, "vad ska ni hitta på?"
"NÄÄÄ men typ kolla film. Käka chips. Kolla på varandra. Besöka nalle puh's land. Läsa tidningen. Dra till museet."
Okej! Ha det så mysigt!

Fast sen var det ju inte så. Egentligen är det mer: "Mamma jag ska iväg och supa skallen av mig, för det är en lyckad lördagskväll i mina ögon".

Spelar de en Stepford Wifes morsa? Eller kanske är de listiga och är egentligen nästa Tomb Raider som springer runt i latexxkläder och filmar oss i smyg. Det har min mamma gjort i alla fall, kolla bara vilken het morsa jag har.

Fast den här bilden är tagen från förra året, på mammas jobb :)

 

XOXO




Kommentarer
Postat av: asse

hahah, saaant! din mor e milf

2011-08-27 @ 16:21:45
URL: http://jonasdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0