Veckans fail

Hallå där! För några dagar sen beställde jag hem en klänning från nelly.se som jag tänkte ha på studentbalen i slutet av trean. Det stod att färgen på bilden skiljde sig lite från den i verkligheten. "Jaha, big deal, det kan inte vara sån stor skillnad" tänkte jag och klickade hem den utsökta skapelsen. Kolla på bilden nedan vad snygg den äär! En riktigt drömklänning, som en prinsessbakelse.



När jag sedan fick hem klänningen så blev jag lite besviken faktiskt. Kolla bara på bilden nedan när jag poserar i den! Den skiljer sig en del från bilden på deras hemsida. Visst gör den det? Eller inbillar jag mig? I alla fall, så gör det inte så mycket. Tror jag ska använda den på studentbalen ändå! Det var veckans fail. Men så fail var det ju inte ändå?? Jag kunde ju fått hem något värre liksom.



PISS OCH KRAN
/A

Kommentarer
Postat av: astrid

hahahahhhahahahah, "eller inbillar jag mig?" ahahha

2011-08-23 @ 21:51:58
Postat av: johanna

liknar den inte den du hade på balen i 9an amanda?

2011-08-25 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0