IT'S SATURDAY

Yesterday was friday, today it's saturday, WE WE WE SO EXCITED! Ttomorrow it is sunday and monday comes afterwards.... OM NI INTE VISSTE DET ALLTSÅ.

Ja alla barn, idag är det alltså lördag! Lördag = FUN FUN FUN
Vad ska jag hitta på då? Jag ska klä ut mig till en ÄLG och klättra på hustak. Jag vet inte om älgar brukar göra sånt, men det skiter jag fan i.

Var och gick på stan här i veckan och då såg jag mina drömsolbrillor på någon brud som gick förbi. Seriöst, SHIIIT vad snygga dem var! Har letat efter dem perfekta brillorna i flera år nu. Jag gillar den där sportiga looken! Tyvärr vågade jag inte fråga tjejen vart hon hade köpt dem, men jag lyckades ta en smygbild på henne. Jag måste faktiskt få säga att det blev en riktigt bra smygbild med snygg kvalité, och framför allt bra ljus! Bilden är ju faktiskt tagen med min 2,5 megapixels mobilkamera, så tycker det var en bra prestation av mig. Här har ni bilden i alla fall:



Nån som vet vart man kan köpa dessa? Kommentera i så fall!


/Amanda


Kommentarer
Postat av: inte amanda

finns på NK i sthlm

2011-04-08 @ 00:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0