Farväl

Då var det dags, Time....to say goooodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Aa jag ska ju på semester. Blev och omboka Sibirien resan så fick bli något äckligt varmt ställe i Spanien *suck*. Amanda kommer dock stanna hemma, hon måste ju uppdatera liksom. Så från och med imorgon, kommer jag mobilblogga, kommer bli najs så ni för följa mitt liv i Spanien! Kommer sakna er....och våran statistik kommer väl antagligen sjunka eftersom Amanda kommer som mest blogga och jag är ju den roliga av oss. Aja hoppas det inte sjunker under 10 läsare! Då blir jag GLAD! Påtal om glad, GLAD PÅSK, ha på er så mycket gult nu som möjligt och gör lite spontana "kacklingar" om ni känner för det. HÖJ



// Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0