en ny vecka

Det här har jag planerat att hinna med den här veckan

Tisdag

Ta en sista minuten resa, åka till Rhodos, checka in Kissie på stranden och ge henne EN FET SMÄLL, värt

Onsdag

Försöka komma in på IVY-bar-misslyckas, försöka komma in på Ritz-misslyckas, försöka komma in på Alibaba-lyckas

Torsdag

Oj jag glömde
äta
äta
äta
äta
äta
äta
äta
äta
äta
tar igen det på torsdagen

Fredag

Talangen med min flickor <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Lördag

Klättra upp i ett träd, kika på fåglar, naturen, nudister

Söndag

Inget. Absolut ingenting. När jag vaknar ska jag ligga i samma position i sängen och svälta mig själv. Go Victoria Beckham STYLE

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0