HEJ HALLÅ GÄSTBLOGG //// ASTRIIID

Hej!

Idag är jag förkyld. Jag snöt mig i  matsalen, inte på toan eller så då utan typ vid salladsbordet. Jag tog i från tårna, ville lixom bli av med det. ut med snoret. Och ja... snoret försvann ju, men det bästa var att  jag tog i så mycket att jag släppte mig. Så det ekade i hela matsalen. Soft. cool. så jävla fränt .Så jag slängde jag upp armarna i luften och skrek SCORE!!!

Det var lite kallt idag så jag hade två jackor på mig, men jag frös ändå. Så jag tog inte av mig jackorna på idrotten. Är lite svettig nu men det gör inget eftersom vi ska och bada imårn med klassen.Nu ska jag snart gå hem till min kompis Camilla (hon på den nedersta bilden). Vi ska fixa mina ögonbryn som hennes!! åhhh längtar! kommer bli grymt.


Jag idag.

Camilla <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0