svar

vi har fått jätte många frågor på senare tid som jag nu ska svara på.

Hej! Är en kvinna på 37 år som undrar vart ni hittar all er inspiration till er klädstil? Älskar den och er!!
Svar: Hej Kvinna på 37 år! Både jag och Camilla hittar inspiration hos polska horor och bergsgetter. Ett tips ifall ni inte vet vad ni ska ha på er är att sätta sig på ett berg och titta på getter. Jag lovar er att ni kommer få massor av nya idéer.

Varför är Amanda så snygg och Camilla så ful?
Svar: Jadu... Det bara är så, lev med det. Jag är bäst på på allt och är så djävulskt snygg. Camilla har också sina goda sidor (så som att hon har en fin häst i garaget som jag får låna ibland. Och nej, jag utnyttjar inte henne), tyvärr är hon ingen skönhet.

Vad vill ni göra i framtiden och vad har ni för planer?
Svar: Mitt mål med livet är att skriva en bok om mitt hårda liv på gatan som OG(original gangster). Har skrivit några kapitel. Camillas planer är väl...... att vara hemma, baka och äta. Tror inte det är något mer än så.

Ska ni ha loppis och sälja gamla kläder?
Svar: Vi hade loppis för nån vecka sen. Ingen köpte något. Era jävlar.... Dö.

Hej jag heter Bengt och är 55 år. Min kille har precis gjort slut på vårat förhållande.
Han sa till mig för några dagar sen att han älskade mig, ÄLSKADE!
Nu säger han att han inte vill ha en pojkvän med dåligt självförtroende. Jag vet inte vad jag ska göra!? Jag mår så dåligt och de gör så ont!

Hjälp mig! Vad ska jag göra!?

Jag älskar honom.

Svar: Tjena Bengt. Äsch, ha lite sex med honom så ska du se att allt blir bra igen.

Tycker ni om ägg?
Svar: Nej, dem är så vita och gula. Det gillar jag inte.
 Camilla gillar att kasta ägg på folk, men inte att äta dem. Hon gillar även att få ägg på sig, som hon fick på Trampen. Då njöt hon verkligen. Vad är bättre än att bli nerskvätt av äggula?

Vad är ditt bästa skönhetsttips?
Svar: Mitt tips är att aldrig duscha eller titta sig i spegeln. Om du inte tittar dig i spegeln så slipper du se hur jävla ful och grotesk du är.

Tar ni bilder från google?
Svar: Nej vaddå... Vad fan snackar du om? Klart vi inte gör. Vi fotograferar alla bilder själva.


Tacl för ert stöd! Hoppas ni blev nöjda med svaren.
/Amanda

Kommentarer
Postat av: agnes parbratt

hahahahahahahahahahahahahahaha älskar!!! ni gör mitt liiiiv



fan vad jag drogar alla inlägg o kommenterar sönder. EMBRACE OCH LEV MED DET OK?

2011-05-16 @ 21:51:01
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: Sofie

säger samma som agnes. känns som jag bombar er men....

HATAR OSÄKRA MÄNNISKOR AJHAHAHAHAHAH TYP BENGT DENHÄRA: "aja. ja eller nej jag vet inte jo kanske hihi men jag vet inte det är ju upp till dig du får bestämma är det okej? va? ja kanske ja nej? okej? är det okej med dig? sääker ? mmmmm?

2011-05-16 @ 22:56:41
URL: http://sofielennartssons.blogg.se/
Postat av: Astrid

ahahahhaha livets frågor!!!!!

2011-05-17 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0