Mmm mumma

Just nu vill jag...

...sola på min balkong i bikini
...frossa godsaker i en vit pyjamas
...dansa gaalet med mina vänner
...se en film, gråta, äta en ben&jerrys samtidigt
...vinna blogawards
...vinna på lotto
...rida en rosa ponny
...vara Lady Gaga för en dag och se hur hon fan tänker
...spåra ur på Gottis
...ta en promenad på stan, sjunga med i en queen låt, högt, skita i alla som stirrar på en
...läsa alla dassböckerna, på toan såklart
...medverka i "världens bästa hotell"
...ta ledigt från skolan, säger att jag ska utomlands, men ligger egentligen bara hemma och degar i en heel vecka
...köpa en billig elgitarr, lyssna på KISS och slå sönder den rejält
...leka datten
...göra ett matlagningsprogram som handlar om bilar


Aaa typ så.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0