My father

Jag känner att Camilla och jag kanske borde bli lite mer personliga i bloggen. Visst skriver vi om vad vi gör på dagarna, men vi kanske borde ta och skriva om andra personliga saker också? Jag tänkte i alla fall ta och presentera min pappa för er. Här är han! Han heter Kenta-Lasse, 26 år från Cypern. Visst ser han rätt bra ut va? Jag är stolt över min far. Min far gillar att spela sällskapsspel, dricka mjölk och virka dukar. Han jobbar som sjuksköterska, en extraknäcker lite ibland som gynekolog. Här är en bild på honom från förra året när han råkade parkera bilen fel. Han har inget bra lokalsinne men han är en bra pappa för det.


Kommentarer
Postat av: Vendela

HAHAHA bästa idag!!

2011-06-02 @ 11:40:13
URL: http://bylohaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0