Veckans diss

Veckans diss går till alla töntiga jävlar som gör så otroligt många fåniga inlägg på facebook. Till exempel "gilla om jag ser de minsta bra ut!", "om 100 gillar så lägger jag upp min snygghetslista", "gilla så skriver jag hur snygg du är",
"Om 100 stycken gillar, så ska jag vara ifrån min data i en vecka!".
Eller dem som försöker vara lite roliga och fyndiga och lägger upp "80 procent av all tonåringar dricker eller röker. Kopiera om du hellre spelar curling♥".  OKEJ VAD COOL DU ÄR SOM DRICKER OCH RÖKER, FAN VAD IMPAD JAG BLIR! VILL VARA SOM DU!
För att inte glömma när tjejer gör en status och skriver
"Jag kanske inte är söt, snygg eller vacker. Antagligen inte pojkarnas första tanke, men jag är iallafall mig själv!". Detta endast för att man vill att folk ska kommentera: NEJMEN GUMMAN, DU ÄR JÄTTE SNYGG! DU ÄR VÄRLDENS VACKRASTE! DU ÄR INTE ALLS FUL, KOLLA DIG I SPEGELN!
Speciellt har jag märkt att det 95or och 96or som hålller på med detta. Herrejösses vad är det för lunarstorm-beteende? Bekräftelsesökande små äckel

Piss och kran
/A

Kommentarer
Postat av: asse

nej men GUMMAN! du är JÄTTEFIN!! (så är hon cp ful)

2011-08-28 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0