31 saker jag gillar

1. Mig själv
2. Fåglar
3. Mitt liv
4. Springa naken genom vattenspridaren
5. Finska språket
6. Äta potatis med skalet på
7. Äta apelsin med skalet på
8. Äta banan med skalet på
9. Äta tacos utan skal
10. Att skrika fula ord (t.ex. kärring, slyna, äckel osv) till random personer
11. Spara tånaglarna jätte långa och sen göra fransk manikyr på dem
12. Samla på gruskorn
13. Sova på nykissade lakan
14. Peter Jihde
15. När människor drar roliga Bellman skämt
16. Att kasta sten på folk
17. Allt som är hårigt
18. Benvärmare
19. Håriga benvärmare
20. يتحدثون العربيةيتحدثون العربية
21. Koka ägg
22. Höstlöv
23. Höströv
24. Häströv
25. Skor med kardborreband, så man slipper knyta
26. HM:s foundation för 50 kr
27. Vita jeans
28. Jimmy Jansson, han är ju snygg och sjunger bra låtar (han har ju gjort en låt till mig om ni inte visste det, den heter "Amanda")
29. Att röka under fläkten
30. Att inte tvätta av sig sminket när man ska sova (känslan när man vaknar är så underbar)
31. Café latte på Espresso House

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0