Heej<33

Oop, nu blev ni lite snopna va! hihi ;S
Emmyieh här!! tänkte bara görah 1 listah påw nåwgrah fiwna sawker jah jillar just nue.
Fniwz. obs. byxorna i förra inlägget var det värsta jag sett på länge!



Idominsalwa.
Asbra, assnyggt, asbilligt, asskönt och framförallt helrätt.

Bild på mig idag, mihi <3 (a)


Cascadas feta musik! Bewsta på länge, har ni hört hennes nyah 3v3rytime we touch? sååå brah.
obs, lägg märke till hennes galet snygga underhår och ögonfransar! *vill ha*


sist men inte minst, hih

Converse med klackar. OMG så sjuukt fina! har just klickat hem ett par! från musthave4ever.com/now/yeah
Perfekta till sommaren och alla spontana latte på MCD!

PUwzz påh er!

Kommentarer
Postat av: JOE-JOE

heeej tjejer vill bara låta er veta att ni är mina idoler!! Ä L S K A R eran stil!!! hoppas ni fortsätter ge heta modetips i fortsättning

ha de'!!

2011-04-15 @ 10:41:18
Postat av: paulina

hej! jag har sökt sånadära skor över allt så jag undrar vars du har köpt dom?

2011-08-24 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0