Shoppingen

Nu kommer bilderna från shoppingen som jag lovade. Självklart var det Mr. K som betalade allt hihih.








Eftersom jag ännu inte hittat mina drömsolglasögon så köpte jag dessa, tyckte dem var helt okej liksom. Vill inte säga vartifrån jag köpte dessa, för då kommer Camilla ockå köpa dem... Så himla wannabee är hon.



Utsvängda jeans är ju lite inne nu. Köpte dessa, 400 kr från märket Cheap Sunday. Ska nog ha dem imorgon.



Hittade dessa praktiska strumpor som man kan ha i sina flip flops, ursnyggt! Har ju tidigare hissat strumpor i sandaler, men strumpor i flip-flops är ännu trendigare enligt mig. 149 från Inter Sport och dem är dina!




Köpte honom! Tyckte han såg snäll ut så var tvungen. Jag ska döpa honom till Monica (och nej, Monica är inget tjejnamn). Köpte honom secondhand för cirka 34 kr, så tyvärr tjejer, han är unik och ni kan inte hitta en likadan! Detta är nog mitt bästa fynd.


Nätlinne är aldrig fel! 99 kr, Ginatricot.




Jumpsuit är hett i vår! Jag tänkte att jag inte ville vara så mainstream, så körde all in på en lite dyrare. Lätt värt det. 275 000 kr. Säger dock inte vartifrån. Vet ju att Camilla är sugen på denna också.


 Ville expandera min Flip-flop samling så införskaffade dessa snyggingar. Är helt kär! Shoes are a girl's best friend. Älskar att dem är så sportiga! Men får vänta lite innan jag tar på mig dessa, är inte säsong än riktigt. Men i sommar, då JÄVLAR! Ska även ha mina nya strumpor i dessa skor. LOVE IT.


Sist men inte minst köpte jag denna hoodie. Tycker den är fierce. Ska ha den på kvällarna när det är mörkt, och så ska jag jaga tjejer så att dem tror att jag är en våldtäktsman hihi. 199 kr från Lindex.

/AMANDA

Kommentarer
Postat av: sofie

GJORDE MIN DAG TYP

HAHAHAHAAHAH

2011-04-11 @ 14:53:07
URL: http://sofielennartssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0