Semester

Sitter nu här med min latte och klickar hem lite klänningar från internet, 13 stycken för och vara exakt.

Efter många om, men, hur, varför, vill jag, ska jag, har jag råd, får jag för min mamma, så har jag och Amanda beslutat oss för att ta en liten semester om några veckor! Ska bli super mysigt eftersom vi verkligen längtat efter a week off, aa du fattar. Men det blir ingen skid semester. Ingen charter semester. vad kan det då blir kanske ni undrar? Ja, det bär av mot Sibirien! Vi ska alltså göra... ingenting alls bara finnas, NICE!



Blir en tågresa



Lite båt



Träffa någon random snubbe

XOXO

Kommentarer
Postat av: amanda

LÄNGTAR hihih

2011-04-07 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0