Mer tips

Många här på bloggen kommenterar om hur långa och fina ögonfransar jag har (tack igen), så ville dela med mig lite om hur jag får dem så fina. Det är helt tack vare min mascara som är otroligt bra!
Den heter Tjernobyl Explosion Mascara från IsaDora med 16374-stegs vibration.
Så jävla bra! Jag får bäst resultat genom att ha steg 1578 vibration när jag sminkar ögonfransarna.
Dom blir sjukt långa & klumpar inte ihop sig något alls. Räcker med några drag sedan är det klart!
Här ser ni resultatet:


/amanda

Kommentarer
Postat av: Vendela

fan vad bra, den måste jag testa!!!

2011-04-01 @ 22:03:00
URL: http://bylohaller.blogg.se/
Postat av: astrid

hahaha...hahahahha

2011-04-02 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0