Hej

Ville bara tala om att jag har en ny pojkvän nu, jag dumpade Bert. Det funkade inte helt enkelt! Han tyckte det blev för jobbigt med bloggen och att jag är så känd. Han tålde helt inte enkelt att jag fick så mycket uppmärksamhet och berömmelse. Men aja, vi hade kul så länge det varade. Min nya heter Paulo och nedan ser ni en bild på honom. Till skillnad från Bert, så kan Paulo faktiskt ta det här med att synas på bloggen (snart Sveriges största, 13 läsare hade vi idag). Han kommer ju få smaka på berömmelsens för- och nackdelar men det klarar han av. Visst kommer alla tjejer slänga sig på honom när vi t.ex. är på stan, och alla kommer ju försöka förstöra mellan oss. Ibland suger det att vara bloggerska, man får inget privatliv...


/AManda


Kommentarer
Postat av: c

fina ni är tillsammans!

2011-04-12 @ 20:39:17
Postat av: a

tack babe!

2011-04-12 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0