Frågor

Har nu fått så mycket frågor angående våra inlägg så tänkte samla ihop dem här nu så ni alla får svar på dem!!

Du är alltid så fin i håret, hur får du din hårfärg skifta från dag till dag? Ser att du ibland är blond och ibland mörkhårig på bilderna..

Åh tack! Det är faktiskt suuuuper enkelt. De dagarna jag har lite ljusare hår så låter jag det vara som det är eftersom det är rätt ljust. När jag vill ha det mörkare så är den billiga lösningen att låta håret vara för ungefär 3 veckor, alltså skiter du i och duscha, det blir naturligt mörkare och väldigt...tjockt. Annars så skvätter jag i lite soja i håret som snabblösning!

Jag verkligen ÄLSKAR din gröna body du har på dig, finns den i fler färger och vart kan jag köpa den?

Åh tack! Vad gulligt av dig att du gillar den. Det är faktiskt ingen body som jag köpt, utan jag har gjort den helt själv. Det är jätte enkelt. Du behöver bara köpa typ 30 paket Hubba Bubba green apple tuggummi och sen formar du det hur du vill så har du din egna lilla "brottardräkt".

Var får du all din inspiration ifrån? Jag vill vara lika modemedveten som du.

Åh tack! Men gumman, du måste ju lära dig att alla kan inte vara lika bra. Men min inspiration kommer i alla fall ifrån det här nya modemagasinet som kommit ut "Style by knark". Du får super heta tips därifrån, köp den, om du har råd.

Jag ville bara säga att den här bloggen suger och du är rätt ful och så

Åh tack! Nejmen vänta nu.

Var kom din goodiebag ifrån?

Jag fick den från mig själv, köpte ihop saker på ICA. NÖJD NU!?

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahahha så jävla bra hahaha

2011-04-04 @ 20:04:05
Postat av: c

heheh äsch

2011-04-04 @ 20:41:41
URL: http://damnserious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0